Відповіді на питання до спікера Онопрієнко О. В. до теми вебінару:
«Математика. 1 клас. Дидактико-методичні засади конструювання перевірних робіт з математики»
“Парні диктанти. Їх перевірка має бути у вигляді взаємоперевірки?”
Може бути і як взаємоперевірка, але тоді учням треба показати правильні результати; може перевірятися вчителем і оголошуватися результат роботи пари тощо.
“Чи слід спонукати дитину весь час розписувати свої дії, якщо ця дитина вже добре зрозуміла спосіб обчислення?”
Якщо ви точно переконані, що дитина усвідомлено виконує прийом обчислення, то шлях міркування і запис можна скоротити.
“Чи можна у першому класі визначати рівень навчальних досягнень за результатами контрольної: високий, достатній, середній власне для себе, не для інформування батьків?”
Для себе можна, власне, ця робота скоріше для вас важлива.
“То все ж таки в контрольній роботі до задачі дитина має написати скорочений запис чи схему?”
Все залежить від того, яку мету перевірки ви поставите: якщо хочете переконатися, чи вміє дитина подавати умову схематично, то обов’язково.
“Де можна взяти зразки таких к.р.?”
У зошитах для контролю навчальних досягнень авторів С. Скворцова, О. Онопрієнко (вид-во “Ранок”).
“Ці розмальовки та тести у зошиті, що входить до НМК?”
Вони є в навчальних зошитах.
Щиро вдячна за роз’ясення щодо перевірених робіт у 1 класі